Usein kysytyt kysymykset

  • Haluaisin Optishake-laitteen salillemme, mitä teen?

    Jos olet salin asiakas, voit vinkata salin vetäjille palvelustamme.

    Jos taas olet salin vastuuhenkilö, laita meille sähköpostia osoitteeseen info@optishake.fi tai soita 041-313 3200 niin saat lisätietoa! Voit myös lukea lisätietoja täältä.

  • Missä kaikkialla Optishake-laitteita on?

    Palvelumme löytyy jo lähes sadalta liikuntapaikalta Suomesta ja Ruotsista. Käyttöpaikkamme löydät kartalta tästä linkistä.

  • Voiko shakerin pestä pesukoneessa?

    Kyllä voi! Shaker itsessään kestää konepesua hyvin, mutta siinä oleva RFID-tarra ei kestä korkeimpia pesulämpötiloja tai kovin tiivistä konepesua. Jos tarra ei konepesun jälkeen enää toimi, voimme laittaa tilalle uuden.

  • Voinko käyttää kk-tilausta yhdessä kaverin kanssa?

    Et. Aivan kuten salijäsenyytesikin, Optishake-kuukausitilaus on henkilökohtainen. Sitä ei voi jakaa kaverin tai puolison kanssa, vaikka kävisitte treenaamassa eri aikaan.

  • Olen kadottanut shakerini, mitä teen?

    Ei hätää, käyttäjätiliisi voi rekisteröidä useita shakereita!

    Toimi näin:
    1. Ota uusi shaker hyllystä/koneen läheltä
    2. Piippaa uusi shaker laitteelle
    3. Syötä sähköpostiosoitteesi. Järjestelmä liittää shakerin käyttäjätunnukseesi.

    Shakerin hinta on 5,90€.

  • Haluan päättää kuukausitilauksen, miten toimin?

    Optishake-kuukausitilauksen päättäminen onnistuu kätevimmin suoraan automaatilta:

    1. Piippaa shakerisi laitteelle

    2. Paina käyttäjäikonia ruudun yläreunassa

    3. Vahvista tilauksen päättyminen. Saat hetken päästä päättymisestä vahvistusviestin sähköpostiisi.

    Irtisanottu tilaus päättyy laskutetun kauden lopuksi, eli 1-30 päivän päästä. Irtisanomisaikana voit käyttää palvelua tavalliseen tapaan.

    Vaihtoehtoisesti voit myös päättää tilauksesi kilmoittamalla siitä sähköpostilla hello@optishake.info

  • Voiko automaatista ostaa irtojuomia ilman tilausta?

    Kyllä voi! Meiltä saa juomia kolmella tilaustavalla: jatkuvana kuukausitilauksena, juomapaketteina tai yksittäisostona. Ensin mainittu on henkilökohtainen kuukausittain uusiutuva tilaus, jossa voit käyttää palveluamme vaikka joka päivä ja ottaa kolme juomaa päivässä.

    Juomapaketit ovat tilille (eli “shakeriin”) ostettavia 10 tai 30 juoman paketteja, joita voit käyttää haluamaasi tahtiin.

    Kuukausitilauksen ja juomapakettien kanssa sinun tulee rekisteröityä ja tarvitset Optishake-shakerin. Irtojuomaostossa voit käyttää omaa shakeriasi tai ostaa shakerin juomaoston yhteydessä.

    Katso voimassa oleva hinnastomme täältä.

  • Miten Optishake-tilaukset maksetaan?

    Optishake-tilausmaksut ja juomapaketit laskutetaan Stripe-palvelun kautta. Maksutapana käytämme korttimaksua. Sekä debit- että luottokortit käyvät maksuvälineenä.

    Mikäli korttimaksu ei ole sinulle mahdollinen, Stripe-lasku on mahdollista maksaa myös tilisiirtomaksuna. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa hello@optishake.info

  • Shakerin tarra on lakannut toimimasta, mitä teen?

    Joskus tunnistautumiseen käytettävät RFID-sirut lakkaavat toimimasta. Tällaisessa tapauksessa shakerin tarra täytyy vaihtaa. Voit kysyä saliltasi varatarroja. Jos tarroja ei löydy, voit rekisteröidä uuden shakerin.

    Muista ilmoittaa meille tarran rikkoutumisesta, jotta tiedämme olla laskuttamatta uudesta shakerista.

  • Mistä voin nähdä, ovatko kaikki laskuni maksettu?

    Voit tarkastaa laskujesi maksutilanteen osoitteessa optishake.fi/laskut.

  • Laite antoi juoman sijaan pelkkää vettä, voidaanko juoma palauttaa tililleni?

    Joskus laitteesta voi olla jokin jauhe loppunut, minkä vuoksi juoma on joko laihaa tai pelkkää vettä. Pahoittelemme!

    Jos tilaamasi juoma ei laadultaan vastaa odotuksiasi, anna juoman jälkeisessä kyselyssä negatiivinen palaute ja kerro, mikä meni pieleen.

    Palautamme juoman tilillesi automaattisesti, mikäli annat negatiivisen palautteen.

  • Mistä päivästä laskutus alkaa jos aloitan tilauksen kuukauden puolivälissä?

    Kuukausitilaus laskutetaan aina liittymispäivästä alkaen kuukausi kerrallaan ja uusiutuu automaattisesti, mikäli tilausta ei ole irtisanottu ennen laskutuskauden alkua.

    Reilu peli, kuten meillä laskutuksessa aina.

Eikö vastaus löytynyt? Ota yhteyttä!